پرش لینک ها
کلینیک دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه ایران

بهترین کلینیک دندانپزشکی در میدان انقلاب را می‌شناسید؟

همیشه بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی متعهد به ارائه بهترین خدمات برای بیماران خود هستند؛ اما متأسفانه بسیاری از افراد مراجعه به دندانپزشکی را در اولویت قرار نمی‌دهند و تنها در مواقعی به یاد آن می‌افتند که کار به جاهای باریک کشیده باشد. به‌همین‌دلیل این بار تصمیم گرفتیم درباره بهترین کلینیک دندانپزشکی در میدان انقلاب صحبت کنیم و ببینیم چه خدمات و ویژگی‌هایی این کلینیک را از سایر کلینیک‌های این محدوده متمایز کرده است. کلینیک دندانپزشکی صدف با بهره‌گیری از دانش و توان تخصصی تیم دندانپزشکان حرفه‌ای و ابزار و دستگاه‌های مدرن و روز دنیا توانسته است رضایت طیف وسیعی از مراجعان و بیماران را جلب کند. در این مقاله قصد داریم درباره خدمات متنوع این کلینیک بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

معاینه اولیه

خدمات بهترین کلینیک دندانپزشکی در میدان انقلاب

کلینیک صدف به‌عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی در میدان انقلاب، خدمات عمومی، تخصصی و زیبایی دندان را به بیماران عزیز ارائه می‌دهد. در ادامه درباره این خدمات صحبت خواهیم کرد.

چکاپ دوره‌ای دندان

با وجود 2 بار مسواک‌زدن در روز، نخ دندان کشیدن و مراقبت زیاد از دندان‌ها باز هم مسایلی وجود دارد که می‌تواند منجر به مشکلات سلامت دندانشود. به‌همین‌دلیل است که دندانپزشکان به شما توصیه می‌کنند که معاینات دوره‌ای دندانپزشکی را انجام دهید. بهتر است حداقل هر 6 ماه یک‌بار به دندانپزشک خود مراجعه کنید. چکاپ دوره‌ای دندان شامل بررسی کامل دندان‌ها، لثه‌ها و سایر بافت‌های دهان است؛ اما اگر بیماری دندانی خاصی داشته باشید که نیاز به مراقبت ویژه دارد، ممکن است مجبور شوید به دفعات بیشتر به دندانپزشک مراجعه کنید. به‌طور کلی، معاینه دوره‌ای عادی دندانپزشکی شامل موارد زیر است:

  • معاینه کامل دندان‌ها، لثه‌ها و سایر بافت‌ها؛
  • بررسی علائم اولیه سرطان دهان؛
  • معاینه دندان‌ها و ترمیم‌های قبلی از نظر پوسیدگی یا سایر عفونت‌ها.

عصب کشی (درمان ریشه) دندان

اندودنتیست‌ها دندانپزشکانی هستند که در زمینه درد، بیماری و عفونت دندان تخصص دارند و برای نجات دندان عفونی یا پوسیده، از درمان کانال ریشه دندان استفاده می‌کنند. متخصصان اندو در بهترین کلینیک دندانپزشکی در میدان انقلاب ضمن بررسی مشکلات پالپ دندان که ناحیه‌احی حاوی عروق خونی، اعصاب و بافت همبند است، به درمان تخصصی این قسمت می‌پردازند. مسائل پالپ دندان می‌تواند به‌دلیل پوسیدگی عمیق، آسیب تروماتیک به دندان و کارهای مکرر دندانپزشکی روی دندان ملتهب یا عفونی ایجاد شود. عصب و پالپ دندان آسیب‌دیده یا عفونی که اگر به حال خود رها شود، ملتهب و دردناک می‌شود و در نهایت به مرگ دندان منجر خواهد شد.

کشیدن دندان

دندانپزشک ممکن است کشیدن دندان را در موارد زیر توصیه کند:

  • پوسیدگیشدیددندان؛
  • دندان شکسته؛
  • دندان نهفته عقل؛
  • دندان‌های شلوغ؛
  • بیماری شدید لثه؛
  • آسیب‌های دندانی شدید.

پر‌کردن و ترمیم دندان

ترمیم مستقیم دندان معمولاً فقط نیاز به یک جلسه درمان دارد تا دندانپزشک بعد از تخلیه قسمت پوسیده، مواد پرکننده را مستقیماً در حفره آماده‌شده قرار دهد. مواد مورد استفاده برای ترمیم، امالگام، گلاس اینومر، رزین اینومر و کامپوزیت هستند. آمالگام دندان یا پرکننده‌های نقره‌ای از نظر ایمنی و مقاومت در برابر سایش، ایمن، قابل اعتماد و مؤثر هستند. پرکننده‌های گلاس آینومر، مواد همرنگ دندان هستند که از پودر شیشه و اسیدهای اکریلیک ساخته شده‌اند. آن‌ها در پرکردگی‌های کوچک که نیاز چندانی به تحمل فشار زیاد ناشی از جویدن ندارند، استفاده می‌شوند. پرکننده‌های رزین آینومر از شیشه، اسیدهای اکریلیک و رزین اکریلیک ساخته شده‌اند. رزین‌های کامپوزیت زیباترین ظاهر را به دندان‌ها می‌بخشند و از رزین اکریلیک پرشده با ذرات ریز شیشه یا کوارتز ساخته شده‌اند. آن‌ها به اندازه آمالگام در برابر سایش مقاوم نیستند؛ اما نسبت به گلاس آینومرها قوی‌تر و بادوام‌ترند.

جراحی لثه

شایع‌ترین علت بیماری لثه زمانی است که تجمع باکتری در دهان بیش‌ازحد باشد و پلاک اضافی ایجاد کند. به این ترتیب، بدن قادر به مبارزه با عفونت نیست. بااین‌حال، برخی از عوامل، از جمله داروها و بیماری‌های مزمن، می‌توانند فرد را مستعد ابتلا به بیماری‌های لثه کنند. دندانپزشکان معمولاً از روش‌های زیر برای جراحی لثه استفاده می‌کنند:

  • جراحی فلپ لثه: در این روش، جراح لثه‌ها را باز می‌کند و باکتری‌ها را از بین می‌برد.
  • بازسازی لثه: پریودنتیست بعد از حذف باکتری‌های بیماری‌زا، با پیوند استخوان، غشاء، یا پروتئین‌های محرک بافت (یا ترکیبی از این 3 مورد) بافت‌ لثه‌ را بازسازی می‌کند.
  • افزایش طول تاج: در این روش، پریودنتیست بافت لثه بیش‌ازحد رشدیافته را از روی دندان‌ها حذف می‌کند و باعث می‌شود دندان‌ها بلندتر به نظر برسند. این روش برای زیبایی و همچنین برای درمان بیماری‌های لثه استفاده می‌شود.
  • پیوند بافت نرم: در این روش، پریودنتیست نمونه بافت را از جای دیگری در دهان می‌گیرد و آن را به لثه می‌چسباند تا بافتی را که به‌دلیل بیماری لثه عقب رفته یا برداشته شده است، جایگزین کند.

کامپوزیت دندان

از کامپوزیت‌های دندانی به‌عنوان پرکننده برای ترمیم حفره‌های دندان و نیز برای زیبایی ظاهری دندان‌ها استفاده می‌شود. کامپوزیت های دندانی معمولاً از یک ماتریس رزین پلیمری و یک پرکننده سیلیسی ساخته می‌شوند. در این روش دندانپزشک دندان را کمی تراش می‌دهد و سپس لایه نازک کامپوزیت را روی دندان می‌چسباند.

لمینت سرامیکی

همه لیاقت داشتن یک لبخند زیبا را دارند. لمینت‌های سرامیکی برای محافظت، زیبایی و ماندگاری دندان استفاده می‌شوند و تقریباً بدون هیچ‌گونه عمل جراحی لبخند شما را زیباتر می‌کنند. میزان بافت تراشیده‌شده از دندان برای نصب لمینت بسیار کم است یا اصلاً ممکن است ضرورتی نداشته باشد. لمینت‌های سرامیکی دارای توانایی منحصربه‌فردی برای عبور نور هستند، دوام زیادی دارند و کاملاً واقعی به نظر می‌رسند. به‌همین‌دلیل، می‌توان آن‌ها را ایدئال‌ترین روش درمانی زیبایی‌شناختی به‌شمار آورد.

لمینت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی در میدان انقلاب

ایمپلنت دندان

جراحی ایمپلنت دندان روشی است که در آن ریشه‌ دندان توسط پایه‌های فلزی و پیچ‌مانند جایگزین می‌شود و دندان‌های آسیب‌دیده یا ازدست‌رفته را با دندان‌های مصنوعی بسیار مشابه دندان طبیعی جانشین می‌کند. ایمپلنت دندان می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروتزها یا بریج‌هایی باشد که به‌خوبی روی هم قرار نمی‌گیرند و از نظر عملکرد نیز بسیار مقاوم و مشابه دندان واقعی است. نحوه انجام جراحی ایمپلنت دندان به نوع ایمپلنت و وضعیت استخوان فک شما بستگی دارد. مزیت اصلی ایمپلنت‌ها پشتیبانی از دندان‌های جدید است و ازآنجاکه این ترمیم استخوان به زمان نیاز دارد، این روند ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

بلیچینگ دندان (سفید کردن)

سفید‌کردن یا بلیچینگ دندان روشی برای روشن‌کردن رنگ دندان‌ها و ازبین‌بردن لکه‌های آن‌ها است که هم در خانه و هم در مطب انجام می‌شود. سفید‌کردن دندان اغلب با استفاده از مواد سفیدکننده مبتنی بر پراکسید انجام می‌شود. بلیچینگ خانگی حاوی 3 تا 20 درصد پراکسید (کاربامید یا پراکسید هیدروژن) و بلیچینگ در مطب حاوی 15% تا 43% پراکسید است. به‌طور کلی، هرچه محلول قوی‌تر باشد و مدت زمان بیشتری روی دندان‌ها بماند، بیشتر باعث سفیدشدن دندان می‌شود؛ اما به‌همان میزان هم حساسیت دندان‌ها را افزایش می‌دهد.

ارتودنسی دندان

ارتودنسی یک تخصص دندانپزشکی است که روی تراز‌کردن بایت و صاف‌کردن دندان‌ها متمرکز است. اگر دندان‌های کج، شلوغ، پیچ‌خورده یا دارای شکاف دارید، ممکن است نیاز به مراجعه به متخصص ارتودنسی داشته باشید. درمان‌های رایج ارتودنسی شامل بریس‌های سنتی، ترازهای شفاف و نگهدارنده‌های متحرک هستند. نحوه قرارگرفتن دندان‌ها روی هم تاثیر بسزایی بر سلامت دهان و دندان دارد و با بهبود نحوه برخورد دندان‌های بالا و پایین، می‌توانید خطر ابتلا به بسیاری از مشکلات سلامت دهان، از جمله پوسیدگی، بیماری لثه و سایش بیش‌ازحد را کاهش دهید.

اصلاح طرح لبخند

اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را داشته باشد، یک لبخند زیبا قیمتی ندارد. کلینیک‌های معتبر برای طراحی زیباترین و کاربردی‌ترین لبخند، از  اصول طراحی لبخند با درنظرگرفتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد صورت شما در تناسب طلایی استفاده می‌کنند. تناسب طلایی به این معنی است که لبخند شما دارای شکل، اندازه و کانتور طبیعی است که متناسب با صورت و نحوه عملکرد فک‌تان باشد. تناسب طلایی یک رابطه ریاضی است که در طبیعت یافت وهنگام طراحی لبخند شما به‌عنوان نقطه شروع استفاده می‌شود. قانون تناسب طلایی میزان سطح دندانی را که باید از جلو قابل مشاهده باشد، تعیین می‌کند و باعث می‌شود لبخند شما متعادل به نظر برسد.

طراحی لبخند در بهترین کلینیک دندانپزشکی در میدان انقلاب

چگونه بهترین کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی در میدان انقلاب را پیدا کنیم؟

برای انتخاب بهترین کلینیک دنداپزشکی تخصصی در میدان اتقلاب باید ابتدا ویژگی‌های کلینیک‌های برتر را بشناسید و بر همان اساس دست به انتخاب بزنید.

ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی

بیماری که به‌دلیل درد شدید به مطب دندانپزشکی مراجعه می‌کند، ممکن است سرشار از احساس اضطراب باشد. یک کلینیک دندانپزشکی خوب، باید محیطی آرام و تمیز داشته باشد که اضطراب بیماران را کاهش دهد و این مسئولیت پرسنل کلینیک است که با برخورد محترمانه و دلسوزانه به بیمار احساس آرامش و راحتی بدهند. علاوه‌براین، در کلینیک‌های خوب باید در مورد گزینه‌های مختلف درمانی موجود، گزینه‌های پرداخت و بیمه‌های دندانپزشکی نیز با بیمار صحبت شود.

همچنین شما می‌توانید با بررسی وب‌سایت کلینیک دندانپزشکی موردنظرتان متوجه شوید که آیا این کلینیک به نظر حرفه‌ای می‌رسد؟ آیا می‌توانید نظرات امیدوارکننده‌ای از بیماران قبلی در زیر مطالب کلینیک مشاهده کنید؟ آیا خدمات موردنظر شما را ارائه می‌دهد؟ ازسوی‌دیگر، بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی باید از تجهیزات و ابزارهای مدرن دندانپزشکی استفاده کنند و تیم دندانپزشکان این کلینیک‌ها نیز باید دائماً آخرین روندهای فناوری در صنعت دندانپزشکی را دنبال و اطلاعات خود را به‌روز کنند.

سخن پایانی

برای یافتن بهترین کلینیک دندانپزشکی در میدان انقلاب باید ابتدا به تنوع خدمات درمانی، فضای کلینیک، تخصص دندانپزشکان و ابزار و روش‌های مورداستفاده دقت کنید. کلینیک دندانپزشکی صدف با بهره‌گیری از توان و دانش تخصصی بهترین دندانپزشکان و استفاده از مدرن‌ترین ابزار و دستگاه‌های روز دنیا توانسته است رضایت طیف وسیعی از مراجعان را کسب کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پیام بگذارید

تماس
واتس اپ
مسیریابی
نوبت دهی آنلاین